De carrosserie gezien vanuit de klant
Opleidingsinhoud
- Wat betekent "customer fulfillment" voor de carrossier ?
- Tevreden klanten - Momenten van de waarheid
- De communicatiegereedschappen op de werkvloer
- Regels om een goede probleemanalyse uit te voeren
- Klantgericht handelen vanuit de carrosserie
- Conclusies
Doelstelling
Deze opleiding streeft volgende leerdoelen na:
- voor het eigen atelier acties en attitudes identificeren die het customer fulfillment negatief beïnvloeden
- concrete verbeteracties identificeren
- de schriftelijke en mondelinge communicatie tussen de carrossier, brigadier en receptionist verbeteren, zodat de receptionist de klant beter en tijdiger kan informeren over de uit te voeren of uitgevoerde werkzaamheden en de bijbehorende kosten en timing.
Doelgroep
Carrossiers
Bedrijven
Sector
Type
Duur
Standaardtarief
€ 600.00 Excl. BTW
Sectortarief
€ 540.00 Excl. BTW
*Deze opleiding is gratis voor specifieke profielen. Meer informatie
Code:
208698Deze opleiding organiseren enkel voor een groep medewerkers van uw bedrijf?
Vraag uw InCompany opleiding aan
Deze opleiding op maat van jouw bedrijf?
Neem contact op met EDUCAM voor een afspraak.
Onderwijs
Andere interessante opleidingen
Niet gevonden van je zocht? Deze opleidingen kunnen jou ook interesseren.