Customer Fulfillment: doelgroepen

Klantenbeleving, een zaak van iedereen

De kwaliteitsbeleving in een autobedrijf is een optelsom van alle indrukken die een klant ervaart. Zelfs als een herstelling vlekkeloos en conform de voorschriften plaatsvindt, is dat nog geen garantie op een goede tevredenheidsscore. Daarom zijn tevreden klanten een zaak van iedereen die in een concessie meewerkt.

Het opleidingsprogramma Customer Fulfillment richt zich dan ook met coachingsessies en opleidingsmodules naar de verschillende doelgroepen en afdelingen binnen het autobedrijf:

  • Concessiemanagement
    Hoe kunt u continu waken over de kwaliteit en rentabiliteit van de service?
  • Afdelingshoofden:
    Hoe kunt u teams efficiënter aansturen met het oog op klantgericht werken?
    > Aftersalesmanager
    > Hoofdreceptionist
    > Werkplaatsleider
    > Chef carrosserie
    > Parts verantwoordelijke
  • Medewerkers van alle aftersalesafdelingen:
    Hoe kunt u beter communiceren en samenwerken ten dienste van de klant?
    > Werkplaats
    > Magazijn
    > Carrosserie
    > Receptie
    > Brigadiers

"De verkoop zal zodanig veranderen dat het in de werkplaats is dat men winst gaat moeten maken."

Tim Docx - CustFul

Tim Docx – Sales Engineer Renault VI Belux

"Vanwege de druk op de rentabiliteit moeten we nadenken over hoe we klanten tot bij ons lokken om dan toch de juiste service te geven op maat."

Jan Van Campenhout - CustFul

Jan Van Campenhout – Verantwoordelijke naverkoop Metropool 4x4 nv