Webinar: "De medewerker aan de balie, een echte ambassadeur in het bedrijf".

Als medewerker aan de balie heb je een echte ambassadeursrol. Je brengt de klant in een vertrouwenspositie als hij aan de balie komt, je luistert naar hem, je adviseert hem, je reageert op zijn verzoeken. Als persoon maak je het verschil.  

Het webinar "de baliemedewerker, een echte ambassadeur in het bedrijf", gegeven in de vorm van een korte online training met relevante inhoud, geeft u in 1u30 de belangrijkste vaardigheden voor een kwaliteitsvolle klantrelatie. Pas deze praktische tips toe en versterk uw positie als ambassadeur in uw bedrijf! 

Na deze webinar, zal je in staat zijn om:

  • Een klantgerichte houding aan te nemen en de klantenrelaties beheren;
  • De discussie te leiden wanneer je in gesprek bent met de klant;
  • De klant te adviseren op een professionele manier.

Kortom, als je tijdens de contacten met je klanten een klantgerichte houding aanneemt, komen ze zeker terug!

Dit webinar zal doorgaan op dinsdag 23/06/2020 om 10u.

Als je deze webinar niet live kunt volgen, maak je dan geen zorgen, er zal een opgenomen versie beschikbaar zijn op deze pagina nadat de webinar is uitgezonden. 

Schrijf je nu in! 

Het registratieformulier is niet compatibel met Internet Explorer. Als u problemen heeft met het registreren, gebruik dan een nieuwere browser zoals Google Chrome, Firefox, Safari, ...

Een vraag? 

Aarzel niet om ons te contacteren op 02/778 63 30 of stuur ons een e-mail via ons contactformulier.