De carrosserie gezien vanuit de klant

Opleidingsinhoud

  • Wat betekent "customer fulfillment" voor de carrossier ?
  • Tevreden klanten - Momenten van de waarheid
  • De communicatiegereedschappen op de werkvloer
  • Regels om een goede probleemanalyse uit te voeren
  • Klantgericht handelen vanuit de carrosserie
  • Conclusies

Doelstelling

Deze opleiding streeft volgende leerdoelen na:

  • voor het eigen atelier acties en attitudes identificeren die het customer fulfillment negatief beïnvloeden
  • concrete verbeteracties identificeren
  • de schriftelijke en mondelinge communicatie tussen de carrossier, brigadier en receptionist verbeteren, zodat de receptionist de klant beter en tijdiger kan informeren over de uit te voeren of uitgevoerde werkzaamheden en de bijbehorende kosten en timing.

Doelgroep

Carrossiers

Sector
Garagebedrijf
Koetswerkbedrijf
Type
In Company
Open
Duur
2 dagen
Prijs open sessie
€ 530.00 Excl. BTW
Code:
208698

Deze opleiding organiseren enkel voor een groep medewerkers van uw bedrijf?
Vraag uw InCompany opleiding aan

Deze opleiding op maat van jouw bedrijf?
Neem contact op met EDUCAM voor een afspraak.