De carrosseriereceptie in het zicht van de klant

Opleidingsinhoud

Tijdens de opleiding komen volgende punten aan bod:

  • Rol en belang van de onthaalbediende in een carrosserie
  • Communicatie en feedback
  • Klantentypologie en eerste contact
  • Efficiënt telefoneren
  • Detecteren en aanwenden van koopsignalen

Doelstelling

Deze opleiding streeft volgende leerdoelen na: de deelnemer is in staat om communicatie in te zetten als middel om de customer fulfillment van de carrosserie te optimaliseren.


De deelnemer zal in staat zijn om:

  • zijn activiteiten aan de klantentevredenheid van de carrosserie te linken;
  • professioneel en klantgericht met klanten te communiceren;
  • de dagelijkse werkdruk te beheren en te weten wat ondernomen kan worden om taken comfortabeler - en dus kwalitatiever - te kunnen verrichten.

Doelgroep

Carrosseriereceptionisten in autobedrijven die customer fulfillment nastreven.

Leermiddelen

Deze praktijkgerichte opleiding vergt een werkplaats met een voertuig naast een leslokaal.
Een greep uit het benodigde materiaal:

  • Handboek
Sector
Garagebedrijf
Koetswerkbedrijf
Type
In Company
Open
Duur
3 dagen
Prijs open sessie
€ 795.00 Excl. BTW
Code:
207612

Deze opleiding organiseren enkel voor een groep medewerkers van uw bedrijf?
Vraag uw InCompany opleiding aan

Deze opleiding op maat van jouw bedrijf?
Neem contact op met EDUCAM voor een afspraak.