De receptie gezien vanuit de klant

Opleidingsinhoud

Tijdens de opleiding komen volgende punten aan bod:

  • Rol en belang van de onthaalbediende in een autobedrijf
  • Communicatie en feedback
  • Klantentypologie en eerste contact
  • Efficiënt telefoneren
  • Detecteren en aanwenden van koopsignalen

Doelstelling

Deze opleiding streeft volgende leerdoelen na:

De deelnemer zal in staat zijn om:

  • communicatie in te zetten als middel om de customer fulfillment van de aftersalesafdeling te optimaliseren.
  • zijn activiteiten aan de optimalisering van de fulfillment van de aftersalesafdeling te linken;
  • professioneel en klantgericht met klanten te communiceren;
  • de dagelijkse werkdruk te beheren en te weten wat ondernomen kan worden om taken comfortabeler te kunnen verrichten.

Doelgroep

Receptionisten in autobedrijven die customer fulfillment nastreven.

Sector
Garagebedrijf
Metaalhandel
Type
In Company
Open
Duur
3 dagen
Prijs open sessie
€ 795.00 Excl. BTW
Code:
207301

Deze opleiding organiseren enkel voor een groep medewerkers van uw bedrijf?
Vraag uw InCompany opleiding aan

Deze opleiding op maat van jouw bedrijf?
Neem contact op met EDUCAM voor een afspraak.