De receptie gezien vanuit de klant

Opleidingsinhoud

Tijdens de opleiding komen volgende punten aan bod:

  • Rol en belang van de onthaalbediende in een autobedrijf
  • Communicatie en feedback
  • Klantentypologie en eerste contact
  • Efficiënt telefoneren
  • Detecteren en aanwenden van koopsignalen

Doelstelling

Deze opleiding streeft volgende leerdoelen na:

De deelnemer zal in staat zijn om:

  • communicatie in te zetten als middel om de customer fulfillment van de aftersalesafdeling te optimaliseren.
  • zijn activiteiten aan de optimalisering van de fulfillment van de aftersalesafdeling te linken;
  • professioneel en klantgericht met klanten te communiceren;
  • de dagelijkse werkdruk te beheren en te weten wat ondernomen kan worden om taken comfortabeler te kunnen verrichten.

Doelgroep

Receptionisten in autobedrijven die customer fulfillment nastreven.

Voor bedienden wordt deze opleiding financieel ondersteund door Cevora.

Meer informatie
    Duur
    Standaardtarief
    € 900.00 Excl. BTW
    Sectortarief
    € 810.00 Excl. BTW
    *Deze opleiding is gratis voor specifieke profielen. Meer informatie
    Code:
    207301

    Deze opleiding organiseren enkel voor een groep medewerkers van uw bedrijf?
    Vraag uw InCompany opleiding aan

    Deze opleiding op maat van jouw bedrijf?
    Neem contact op met EDUCAM voor een afspraak.

    Deze opleiding is niet beschikbaar voor onderwijs.

    Ontdek hier het aanbod voor onderwijs.