De truckreceptie in klantenperspectief

Opleidingsinhoud

In de opleiding komen volgende punten aan bod:

  • Rol en belang van de receptionist in een vrachtwagenbedrijf.
  • Een afspraak maken.
  • Het onthaal (proactief, interactief en reactief).
  • Service adviseren.
  • Afhaling/voertuigoverdracht (inclusief facturatie).
  • Opvolging van de klantentevredenheid.

Technieken die in het kader van deze situaties aan bod komen: schriftelijke (e-mail) en mondelinge communicatie, feedback geven en vragen, klantentypologie en eerste contact, efficiënt telefoneren, detecteren en aanwenden van koopsignalen.

Doelstelling

Deze opleiding streeft de volgende leerdoelen na:

  • De deelnemer is in staat om zijn activiteiten aan de optimalisering van de customer fulfillment te linken.
  • De deelnemer is in staat om professioneel en klantgericht te communiceren in typische aftersalessituaties.
  • De deelnemer is in staat om zijn dagelijkse werkdruk te beheren en weet wat hij kan ondernemen om taken comfortabeler te kunnen verrichten.

Doelgroep

Receptionisten in vrachtwagenbedrijven die customer fulfillment nastreven.

Sector
Garagebedrijf
Type
In Company
Open
Duur
3 dagen
Prijs open sessie
€ 795.00 Excl. BTW
Code:
207320

Deze opleiding organiseren enkel voor een groep medewerkers van uw bedrijf?
Vraag uw InCompany opleiding aan

Deze opleiding op maat van jouw bedrijf?
Neem contact op met EDUCAM voor een afspraak.

Andere interessante opleidingen

Niet gevonden van je zocht? Deze opleidingen kunnen jou ook interesseren.