Het partsmagazijn gezien vanuit de klant

Opleidingsinhoud

Tijdens de opleiding komen volgende punten aan bod:

  • Wat betekent "customer fulfillment" voor de magazijnmedewerker?
  • Tevreden klanten - Momenten van de waarheid
  • De communicatiegereedschappen in het magazijn
  • Regels om een goede probleemanalyse uit te voeren
  • Klantgericht handelen vanuit het magazijn
  • Conclusies

Doelstelling

Deze opleiding streeft volgende leerdoelen na:

  • Voor het eigen magazijn acties en attitudes identificeren die het customer fulfillment negatief beïnvloeden
  • Concrete verbeteracties identificeren
  • De schriftelijke en mondelinge communicatie tussen de brigadiers van de werkplaats en de carrosserie en de receptionist verbeteren zodat de receptionist de klant beter en tijdiger kan informeren over de uit te voeren of uitgevoerde werkzaamheden en de bijbehorende kosten en timing.

Doelgroep

Bestemd voor magazijnmedewerkers.

Sector
Garagebedrijf
Metaalhandel
Type
In Company
Open
Duur
2 dagen
Prijs open sessie
€ 530.00 Excl. BTW
Code:
207610

Deze opleiding organiseren enkel voor een groep medewerkers van uw bedrijf?
Vraag uw InCompany opleiding aan

Deze opleiding op maat van jouw bedrijf?
Neem contact op met EDUCAM voor een afspraak.