Klantgericht schadebeheer

Opleidingsinhoud

  • Van ongeval tot schadeloosstelling
  • Onthaal bij de hersteller
  • Schadestaat
  • Opening van een dossier
  • Herstelling
  • Facturatie 

Doelstelling

De cursist is in staat om de belangrijkste contactmomenten met de bestuurder of klant professioneel en correct te beheren. Daarbij hoort het respecteren van de administratieve flow die eigen is aan een schadedossier.

Doelgroep

Receptionisten en koetswerkverantwoordelijken die het administratief beheer van een schadedossier onder de knie willen krijgen.

Leermiddelen

  • Leslokaal uitgerust met PC en beamer
  • Een wagen met boorddocumenten en (indien mogelijk) koetswerkschade per drie cursisten
  • Digitale fototoestellen
  • Software, bij voorkeur Informex
  • Bestand met foto's van ongevalwagens
  • Blanco bestekken
  • Rollenspel 
Sector
Garagebedrijf
Koetswerkbedrijf
Type
In Company
Open
Duur
2 dagen
Prijs open sessie
€ 530.00 Excl. BTW
Code:
202192

Deze opleiding organiseren enkel voor een groep medewerkers van uw bedrijf?
Vraag uw InCompany opleiding aan

Deze opleiding op maat van jouw bedrijf?
Neem contact op met EDUCAM voor een afspraak.