Motiveren tot een optimale klantbeleving
Opleidingsinhoud
Tijdens de opleiding komen volgende punten aan bod:
- Wat houdt "customer fulfillment" in?
- Wat moet een leidinggevende doen om het "customer fulfillment" voor zijn afdeling te verbeteren?
- Efficiënte communicatie
- In het kader van een kwalitatief hoogstaande prestatie, welke houding moet elke medewerker aannemen om accuraat en actiegericht te motiveren?
- Hoe medewerkers motiveren en bijsturen?
- Samenvatting en afronding
Doelstelling
Deze opleiding streeft volgende leerdoelen na:
- De leidinggevende in één van de functionele afdelingen van de aftersales in een concessie kan zijn rol als leidinggevende in het kader van een gunstige "customer fulfillment" opnemen.
- De deelnemer is in het licht van de "customer fulfillment" van de eigen afdeling in de aftersales in staat om de meest gepaste wijze van overleg en motivatie te kiezen, voor zowel geschreven als mondelinge boodschappen.
Doelgroep
De leidinggevenden van één van de functionele afdelingen in de aftersales van een concessie: hoofd receptie, chef werkplaats, chef carrosserie en hoofd magazijn.
Bedrijven
Sector
Type
Duur
Standaardtarief
€ 300.00 Excl. BTW
Sectortarief
€ 270.00 Excl. BTW
*Deze opleiding is gratis voor specifieke profielen. Meer informatie
Code:
207322Deze opleiding organiseren enkel voor een groep medewerkers van uw bedrijf?
Vraag uw InCompany opleiding aan
Deze opleiding op maat van jouw bedrijf?
Neem contact op met EDUCAM voor een afspraak.
Onderwijs
Andere interessante opleidingen
Niet gevonden van je zocht? Deze opleidingen kunnen jou ook interesseren.