Motiveren tot een optimale klantbeleving

Opleidingsinhoud

Tijdens de opleiding komen volgende punten aan bod:

  • Wat houdt "customer fulfillment" in?
  • Wat moet een leidinggevende doen om het "customer fulfillment" voor zijn afdeling te verbeteren?
  • Efficiënte communicatie
  • In het kader van een kwalitatief hoogstaande prestatie, welke houding moet elke medewerker aannemen om accuraat en actiegericht te motiveren?
  • Hoe medewerkers motiveren en bijsturen?
  • Samenvatting en afronding

Doelstelling

Deze opleiding streeft volgende leerdoelen na:

  • De leidinggevende in één van de functionele afdelingen van de aftersales in een concessie kan zijn rol als leidinggevende in het kader van een gunstige "customer fulfillment" opnemen.
  • De deelnemer is in het licht van de "customer fulfillment" van de eigen afdeling in de aftersales in staat om de meest gepaste wijze van overleg en motivatie te kiezen, voor zowel geschreven als mondelinge boodschappen.

Doelgroep

De leidinggevenden van één van de functionele afdelingen in de aftersales van een concessie: hoofd receptie, chef werkplaats, chef carrosserie en hoofd magazijn.

Sector
Garagebedrijf
Type
In Company
Open
Duur
≤ 1 dag
Prijs open sessie
€ 265.00 Excl. BTW
Code:
207322

Deze opleiding organiseren enkel voor een groep medewerkers van uw bedrijf?
Vraag uw InCompany opleiding aan

Deze opleiding op maat van jouw bedrijf?
Neem contact op met EDUCAM voor een afspraak.