Opvolgen van commerciële leads
Het is heel belangrijk dat de verkoper bewust is van het belang van een snelle en correcte behandeling van leads. Zowel leads met als zonder telefoonnummer op een professionele en efficiënte manier behandelen om het meest optimale resultaat te halen is cruciaal.
Doelstellingen
De verkoper leren hoe je via aangepaste scenarios efficient binnenkomende leads behandelt.
Doelgroep en vereiste voorkennis
Iedereen die betrokken is bij het verkoop van voertuigen.
Opleidingsinhoud
- Het aankoopgedrag van de automotive klant anno 2021
- De responstijds op leads
- Het behandelen van binnenkomende leads met telefoonnummer
- Het telefoonscenario
- Omgaan met weerstanden
- Het aanbieden van een online alternatief (smartphone, tablet, pc)
- Oefeningen
- Het behandelen van binnenkomende leads zonder telefoonnummer
- De opmaak van automatische antwoorden
- De opmaak van standaardmails
- Het programmeren van een visitekaartje
- Registratie CRM
Certificatie
Wie de opleiding helemaal volgt, ontvangt een sectoraal aanwezigheidscertificaat.
Bedrijven
Deze opleiding organiseren enkel voor een groep medewerkers van uw bedrijf?
Vraag uw InCompany opleiding aan
Deze opleiding op maat van jouw bedrijf?
Neem contact op met EDUCAM voor een afspraak.
Onderwijs
Andere interessante opleidingen
Niet gevonden van je zocht? Deze opleidingen kunnen jou ook interesseren.