Klantgericht onthaal in de showroom
Opleidingsinhoud
Tijdens de opleiding komen volgende punten aan bod:
- Een onthaal organiseren dat indruk nalaat bij de klant
- Het gedrag van de klant inschatten en dit gepast gebruiken
- De voorkeuren van de klant ontdekken
- De verzamelde gegevens gebruiken om aan de wensen van klanten te voldoen
Doelstelling
De deelnemer is in staat om de klant gepast te verwelkomen in de showroom en kan inzicht krijgen in wat voor de klant belangrijk is bij de aanschaf van een auto.
Doelgroep
Alle medewerkers in de onderneming, die in de showroom permanent of incidenteel de rol van verkoper opnemen.
Voor bedienden wordt deze opleiding financieel ondersteund door Cevora.
Meer informatieBedrijven
Sector
Type
Duur
Standaardtarief
€ 300.00 Excl. BTW
Sectortarief
€ 270.00 Excl. BTW
*Deze opleiding is gratis voor specifieke profielen. Meer informatie
Code:
209303Deze opleiding organiseren enkel voor een groep medewerkers van uw bedrijf?
Vraag uw InCompany opleiding aan
Deze opleiding op maat van jouw bedrijf?
Neem contact op met EDUCAM voor een afspraak.
Onderwijs
Andere interessante opleidingen
Niet gevonden van je zocht? Deze opleidingen kunnen jou ook interesseren.