Digital performance scan

Zoekmotoren, sociale netwerken, blogs, fora, enz. zijn niet meer weg te denken uit het dagelijkse leven. Ze beïnvloeden ook sterk het koopgedrag van de consument. Door de continue uitwisseling van online informatie is je showroom vaak niet het eerste contact dat de klant heeft met je merk, product of zaak. 

Daar speel je dus maar beter goed op in als je zichtbaar én vindbaar wil blijven in het digitale oerwoud. Precies daarvoor ontwikkelde EDUCAM de digital performance scan.
 

Wat houdt deze scan in? 

Met de digital performance scan kom je te weten hoe sterk je bedrijf al staat in het online landschap. Zijn er processen en tools die achterophinken? Of zijn je medewerkers nog niet 100% ‘mee’? Onze scan brengt alle positieve punten, kansen en knelpunten in kaart.
 

Hoe werkt het?

Stap 1
Vraag een login aan bij EDUCAM en vul de digitale vragenlijst zo volledig en eerlijk mogelijk in. Dat neemt ongeveer een halfuur van je tijd in beslag. Na afloop ontvang je een online rapport met je bevindingen.

Stap 2
De consultants van EDUCAM bestuderen je rapport en evalueren de resultaten. Die bespreken ze face to face met jou tijdens een Skype-gesprek van circa 1 uur. Tegelijk reiken ze oplossingen aan en formuleren ze adviezen om nóg beter te doen.

Stap 3
Als je dat wil, helpt EDUCAM je verder op weg met het opstellen van een actie- en implementatieplan. Zo wordt het meteen makkelijker om de verworven inzichten van de scan te vertalen naar haalbare doelen. Om die te realiseren, staan onze consultants jou en je medewerkers graag bij met een ruim aanbod van workshops en coachingsessies.
 

Wat levert de scan op? 

  • Dankzij de digital performance scan beschik je over een objectieve nulmeting van je huidige digitale visibiliteit op het web en op sociale media. Dat is de ideale basis om een actieplan op te stellen. 
  • Zo kan je met het juiste inzicht aan de slag om je digitale marketing en communicatie te verbeteren en de competenties van je team te versterken. 
  • Resultaat? Je merk, product en zaak spreken online meer aan, leiden tot betere klantencontacten en genereren dus ook meer business.

Over deze scan

Doelgroep: zaakvoerders en managers in garagebedrijven
Thema: Sales & marketing
Type: online + in company 
Duur: 0,5 uur (scan) + 1 uur (Skype-gesprek) + vervolg op maat van je organisatie

Vraag de scan aan 

Nog vragen over deze scan? Contacteer ons