Aftersales performance consult
Een doeltreffende servicecultuur die de klant centraal stelt? Die installeer je niet van vandaag op morgen in je organisatie. Met de efficiënte aanpak van EDUCAM op vlak van aftersales performance evolueer je stap voor stap in de goede richting.

Hoe verloopt het consult?
De coach van EDUCAM werkt samen met jou een plan van aanpak uit voor je garage- of carrosseriebedrijf. Dat gebeurt in 2 fasen waarbij kennisoverdracht, coaching en steun van alle betrokken partijen centraal staan. Zo verloopt de implementatie van de genomen beslissingen ook het vlotst.
Fase 1: interne analyse in 4 stappen
Om een duidelijk zicht te krijgen op het rendement van je organisatie, definiëren we samen volgende zaken:
- benchmarks
- branchefoto
- gap-analyse
- challenges
Fase 2: strategisch actie- en implementatieplan
Samen maken we concreet werk van:
- de KPI’s van je organisatie (bv. op vlak van efficiëntie, productiviteit en bezettingsgraad, …)
- procesoptimalisaties
- planning van resources
Wat levert het consult op?
- Onze coaches delen hun kennis en expertise om je interne processen te stroomlijnen, met betere inzet van tijd en middelen.
- Je aftersalesteam werkt performanter omdat je ook meer aandacht besteedt aan de mentaliteit en professionaliteit van je medewerkers.
- Je voldoet beter aan de verwachtingen van je klanten om elk probleem meteen op te lossen binnen de afgesproken timing en budgetten.
- Meer tevreden klanten betekenen ook meer trouwe klanten die terugkomen. Zo genereer je op lange termijn dus ook hogere inkomsten.
- Kortom, je krikt het rendement van je onderneming op korte, middellange en lange termijn op.
Over dit consult
Doelgroep: zaakvoerders en managers in aftersales
Thema: klantenrelaties
Type: in company
Duur: op maat van je organisatie
Nog vragen over dit consult?
Contacteer ons