Klantgericht onthaal in de showroom

Opleidingsinhoud

Tijdens de opleiding komen volgende punten aan bod:

  • Een onthaal organiseren dat indruk nalaat bij de klant
  • Het gedrag van de klant inschatten en dit gepast gebruiken
  • De voorkeuren van de klant ontdekken
  • De verzamelde gegevens gebruiken om aan de wensen van klanten te voldoen

Doelstelling

De deelnemer is in staat om de klant gepast te verwelkomen in de showroom en kan inzicht krijgen in wat voor de klant belangrijk is bij de aanschaf van een auto.

Doelgroep

Alle medewerkers in de onderneming, die in de showroom permanent of incidenteel de rol van verkoper opnemen.

Sector
Garagebedrijf
Type
In Company
Open
Duur
≤ 1 dag
Prijs open sessie
€ 265.00 Excl. BTW
Code:
209303

Deze opleiding organiseren enkel voor een groep medewerkers van uw bedrijf?
Vraag uw InCompany opleiding aan

Deze opleiding op maat van jouw bedrijf?
Neem contact op met EDUCAM voor een afspraak.